Ects: 4
Predavanja: 2
Vježbi: 1
Cilj predmeta:
Upoznati osnovne procese komuniciranja i odnosa s ciljnom javnošću te neophodne vještine i znanja. Osposobiti za planiranje, provođenje i analizu odnosa s javnošću s naglaskom na informiranje javnosti o djelovanju tijekom krize.
Sadržaj predmeta:
Definicija, narav odnosa s javnošću, vrste, mjesto u menedžmentu, terminologija, oglašavanja, osobine i vještine praktičara odnosa s javnošću. Planiranje odnosa s javnošću, cilj informiranja, ciljna javnost, , načini definiranja i odabira ciljne javnosti, strategija komuniciranja, istraživanje i analiza u komunikacijskim projektima prilagodba plana realnim uvjetima. Mjerenje učinkovitosti odnosa s javnošću. Odnosi s medijima. Priprema novinarske konferencije, briefing-a, priopćenja, press release-a i izjave. Javno nastupanje i retorika. Korporativno komuniciranje. Upravljanje komuniciranja sa zaposlenima. Krizno komuniciranje i upravljanje opasnostima. Organiziranje događanja. Izrada komunikacijskog plana.
Kompetencije:
Studenti će razumjeti osnovne procese komuniciranja i odnosa s javnošću kao i razliku između PR-a i glasnogovornika. Studenti će biti osposobljeni za: sudjelovanje u organiziranju događanja, sponzorstava i interaktivnim odnosima s medijima, interno komuniciranje te planiranje i provođenje informiranja javnosti o djelovanju tijekom krize.
Ishodi učenja:
Student će, nakon polaganja ovog predmeta moći: 1) Razumjeti specifičnosti odnosa s javnošću. 2) Dizajnirati komunikacijsku strategiju organizacije. 3) Organizirati provedbu komunikacijskih aktivnosti. 4) Organizirati konferenciju za tisak. 5) Upotrijebiti tehnike odnosa s medijima. 6) Razlikovati područje primjene odnosa s javnošću. 7) Isplanirati krizno komuniciranje i krizno upravljanje. 8) Izraditi komunikacijski plan.