Upravljanje procesima u poslovanju

Ects: 5
Predavanja: 2
Vježbi: 2

Cilj predmeta:

Stjecanje znanja i vještina za razumijevanje, dizajniranje i unapređenje poslovnih procesa.

Sadržaj predmeta:

Izazovi u upravljanju poslovnim procesima. Načini upravljanja procesima u poslovanju i njihovom unapređenju. Razumijevanje organizacijskih procesa (definicija i klasifikacija procesa, identifikacija ključnih procesa, te modeliranje i dokumentiranje procesa). Mjerenje performansi procesa i benchmarking. Principi i smjernice za unapređenje procesa, te upravljanje promjenama u procesima. Programska podrška za modeliranje i unapređenje procesa. Alati za simulaciju izvođenja poslovnih procesa.

Kompetencije:

Modeliranje poslovnih procesa. Mjerenje i analiza performansi poslovnih procesa. Implementacija unapređenja poslovnih procesa. Razumijevanje uloge i potencijala za korištenje upravljanja procesima u poslovanju. Upravljanje promjenama u procesima. Razumijevanje različitih pristupa modeliranju i unapređenju poslovnih procesa. Korištenje osnovnih alata za modeliranje procesa. Simuliranje jednostavnih poslovnih procesa i korištenje rezultata simulacije za analiziranje performansi procesa.

Ishodi učenja:

Student će nakon polaganja ispita ovog predmeta moći: 1) Oblikovati poslovni proces kroz procesni dijagram. 2) Kritički prosuđivati performanse poslovnih procesa. 3) Preurediti poslovni proces u slučaju novih poslovnih zahtjeva. 4) Ocijeniti koji poslovni proces u organizaciji je moguće unaprijediti korištenjem upravljanja procesima. 5) Vrjednovati rezultate simuliranja izvođenja poslovnih procesa. 6) Povezati različite servise unutar organizacije s oblikovanim poslovnim procesom. 7) Rasporediti razine detalja poslovnog procesa po aktivnostima i podprocesima unutar procesnog dijagrama. 8) Instaliranje, konfiguriranje i korištenje jBPM sustava. Navedeni ishodi učenja doprinose ishodima učenja studijskog programa: – Ustanoviti vezu između inženjerijskih aktivnosti, dizajna, proizvodnje, marketinga i potreba korisnika proizvoda i usluga. – Modelirati i upravljati procesima u informacijskim sustavima. – Planirati uvođenje informacijskih sustava za potporu poslovnog odlučivanja. – Koristiti stručnu literaturu i pretraživanje dostupnih baza informacija i baza znanja.

Skip to content