Organizacija servisa

Ects: 4
Predavanja: 2
Vježbi: 2

Cilj predmeta:

Stjecanje temeljnih znanja iz područja organizacije servisa.

Sadržaj predmeta:

Suvremena rješenja organizacije održavanja i trendovi u svijetu. Organizacija rada servisa. Podjela opreme (strojevi, uređaji, tehnički sustavi). Proizvođači opreme i servisi. Podjela servisa po djelatnosti i pripadnosti. Vrste pružanja različitih usluga. Komercijalno poslovanje servisa. Izbor strategije pri organiziranju servisne djelatnosti. Kreiranje i propisivanje procesa održavanja za različite servisne usluge. Organizacija logistike servisa, skladištenje, planiranje zaliha i rezervnih dijelova. Optimalizacija izabranih procesa za tipične zahvate održavanja. Organizacija poslovanja: ciklički zahvati servisa, popravci kvarova, generalni popravci-rekonstrukcije-modernizacije, logistička potpora, informacijski sustav, organizacijske sheme, izobrazba.

Kompetencije:

Osposobljenost za projektiranje i praćenje organizacijskih i popratnih procesa sustava održavanja motornih vozila.

Ishodi učenja:

Student će, nakon polaganja ovog predmeta moći: 1) Analizirati procese poslovanja u organizacijama koje se bave održavanjem motornih vozila 2) Organizirati i planirati poslovanje servisa 3) Upravljati tehničkim i komercijalnim poslovanjem servisa 4) Analizirati rezultate poslovanja

Skip to content