I. međunarodna konferencija „Dani kriznog upravljanja“, 2008.
7.96 € – 13.27 €
Autor: Podbregar, Iztok i skupina autora
Tematsko područje: Krizni menadžment
Broj stranica: 248
Uvez: Meki uvez
Godina izdanja: 2008
ISBN:
Kvalitativne značajke
- Opći karakter knjige: stručna
- Podrška lakoj primjeni: savjeti, preporučene procedure
- Prvenstveni čitatelji: studenti
- Iztok Podbregar, Teodora Ivanuša: Strateško definiranje kritične infrastrukture: točke razmatranja
- Renata Peternel: Biološki i kemijski terorizam – uloga javnog zdravstva
- Ćamil Huseinbašić, Dželal Ibraković: Krizni menadžment u etnički podijeljenim društvima
- Peter-Anthony Ercegovac, Jurij Kolenc: Empirijske metode istraživanja kriznih situacija
- Nikola Lebeda: Preduvjeti za razvoj teorije i prakse kriznog menadžmenta
- Tomislav Kralj, Anđelko Markulin, Vladimir Lebinac: Očuvanje neprekidnosti funkcioniranja informacijskog sustava u kriznim uvjetima
- Anđelko Markulin, Tomislav Kralj, Vladimir Lebinac: Priprema informacijskog sustava za prevladavanje kriznih uvjeta
- Irena Pastuović-Terze, Vesna Trut: Psihološko zbrinjavanje u kriznim situacijama
- Branko Mihaljević: Identifikacija kriznih stanja
- Davorin Kacian, Darko Palačić: Primjena elektroničkog učenja u obrazovanju kriznog menadžmenta
- Vladimir Lebinac: Radiokomunikacijski sustav TETRA za krizne uvjete i katastrofe
- Iva Biondić, Dražen Klarić: Mediji kao okidači kriza u gospodarstvu
- Dinko Mikulić, Ivan Toth, Vjekoslav Stojković: Protuminska kriza-iskorištena šansa razvoja
- Nenad Javornik, Svebor Javornik, Darko Mohač: Nacionalna društva Crvenog križa u sustavu zaštite i spašavanja
- Damir Čemerin, Petar Vitas: Krizno planiranje i upravljanje u Republici Hrvatskoj
- Peter Kaiser: Krizno upravljanje Austrijskog Crvenog križa u katastrofama
- Marinko Ogorec: Predmet „Vođenje i upravljanje“ u studiju kriznog upravljanja
- Igor Milić: Uloga NATO-a u upravljanju katastrofama
- Dragutin Funda: Sustavi upravljanja kvalitetom i izazovi ubrzanog svjetskog tržišta
- Árpád Muhoray: Krizni menadžment u Mađarskoj
- Boris Jurič, Ivo duboković: Utjecaj kriznog komuniciranja na strategiju i intenzitet promotivnih kampanji