I. međunarodna konferencija „Dani kriznog upravljanja“, 2008.

7.96 13.27 

Autor: Podbregar, Iztok i skupina autora
Tematsko područje: Krizni menadžment
Broj stranica: 248
Uvez: Meki uvez
Godina izdanja: 2008
ISBN:
Kvalitativne značajke
  • Opći karakter knjige: stručna
  • Podrška lakoj primjeni: savjeti, preporučene procedure
  • Prvenstveni čitatelji: studenti
  1. Iztok Podbregar, Teodora Ivanuša: Strateško definiranje kritične infrastrukture: točke razmatranja
  2. Renata Peternel: Biološki i kemijski terorizam – uloga javnog zdravstva
  3. Ćamil Huseinbašić, Dželal Ibraković: Krizni menadžment u etnički podijeljenim društvima
  4. Peter-Anthony Ercegovac, Jurij Kolenc: Empirijske metode istraživanja kriznih situacija
  5. Nikola Lebeda: Preduvjeti za razvoj teorije i prakse kriznog menadžmenta
  6. Tomislav Kralj, Anđelko Markulin, Vladimir Lebinac: Očuvanje neprekidnosti funkcioniranja informacijskog sustava u kriznim uvjetima
  7. Anđelko Markulin, Tomislav Kralj, Vladimir Lebinac: Priprema informacijskog sustava za prevladavanje kriznih uvjeta
  8. Irena Pastuović-Terze, Vesna Trut: Psihološko zbrinjavanje u kriznim situacijama
  9. Branko Mihaljević: Identifikacija kriznih stanja
  10. Davorin Kacian, Darko Palačić: Primjena elektroničkog učenja u obrazovanju kriznog menadžmenta
  11. Vladimir Lebinac: Radiokomunikacijski sustav TETRA za krizne uvjete i katastrofe
  12. Iva Biondić, Dražen Klarić: Mediji kao okidači kriza u gospodarstvu
  13. Dinko Mikulić, Ivan Toth, Vjekoslav Stojković: Protuminska kriza-iskorištena šansa razvoja
  14. Nenad Javornik, Svebor Javornik, Darko Mohač: Nacionalna društva Crvenog križa u sustavu zaštite i spašavanja
  15. Damir Čemerin, Petar Vitas: Krizno planiranje i upravljanje u Republici Hrvatskoj
  16. Peter Kaiser: Krizno upravljanje Austrijskog Crvenog križa u katastrofama
  17. Marinko Ogorec: Predmet „Vođenje i upravljanje“ u studiju kriznog upravljanja
  18. Igor Milić: Uloga NATO-a u upravljanju katastrofama
  19. Dragutin Funda: Sustavi upravljanja kvalitetom i izazovi ubrzanog svjetskog tržišta
  20. Árpád  Muhoray: Krizni menadžment u Mađarskoj
  21. Boris Jurič, Ivo duboković: Utjecaj kriznog komuniciranja na strategiju i intenzitet promotivnih kampanji
Obriši
SKU: Z003 Kategorija:
Skip to content