O studiju
Nastavni plan
Ishodi učenja

Stručni kratki studij Digitalne tehnologije ima za cilj odgovoriti na suvremene izazove i potrebe tržišta rada čime će doprinijeti odgovornom i održivom razvoju društvene zajednice.

Elementi digitalnih vještina i sposobnosti uključuju korištenje načina pronalaženja i prikupljanja informacija, analizu i procjenu informacija, korištenje, pohranjivanje, stvaranje ili izradu sadržaja, prikazivanje, objavljivanje i razmjenu digitalnih informacija kao i društveno umrežavanje, razvijanje suradničkih mreža i zajedničko kreiranje dokumenata putem interneta uz poznavanje mjera sigurnosti i korištenja metoda zaštite digitalnog identiteta, zaštite digitalnih podataka u cilju sigurnog i održivog korištenja.

Završetkom stručnog kratkog studija Digitalne tehnologije studenti stječu opće i stručne kompetencije.

Opće kompetencije su sposobnost analize, sinteze  i  evaluacije, sposobnost samostalnog učenja i donošenja odluka, sposobnost rada u timu i komunikacije, organizacijske sposobnosti, numerička i informatička pismenost te pokazivanje moralnosti, odgovornosti u radu i ponašanje u skladu s etičkim načelima. To su kompetencije koje se odnose na osposobljenost za sigurnu i kritičku upotrebu informacijsko-komunikacijske tehnologije za rad u osobnom, poslovnom i društvenomu životu i komunikaciji. Ostvaruju se prepoznavanjem informacije kao resursa i korištenjem informacijsko komunikacijske tehnologije uz kritičko promišljanje.

Stručne kompetencije, završetkom stručnog kratkog studijskog programa Digitalne tehnologije, student će moći odabrati i evaluirati alate i metode u području digitalnih tehnologija, razviti programska rješenja, koristiti računalne alate, izraditi i prezentirati IoT projekte, analizirati rizike u kibernetičkom prostoru, izraditi baze podataka i web stranice, primijeniti digitalne tehnologije i umjetnu inteligenciju u poslovnom procesu te povezati primjenu digitalnih tehnologija s ciljevima održivog razvoja. Navedenim stručnim kompetencijama student će, po završetku studija, moći analizirati i vrednovati različita tehničko-tehnološka rješenja primjene računalnih alata pri analizi i usporedbi podataka radi prijedloga optimalnog rješenja u uvjetima tehničkog, ekonomskog, društvenog i pravnog okvira.

Prva godina

SEMESTAR 1

KOLEGIJ
ECTS PREDAVANJA VJEŽBE
* - predmeti označeni sa * su izborni predmeti

SEMESTAR 2

KOLEGIJ
ECTS PREDAVANJA VJEŽBE
* - predmeti označeni sa * su izborni predmeti
Druga godina

SEMESTAR 3

KOLEGIJ
ECTS PREDAVANJA VJEŽBE
* - predmeti označeni sa * su izborni predmeti

SEMESTAR 4

KOLEGIJ
ECTS PREDAVANJA VJEŽBE
* - predmeti označeni sa * su izborni predmeti
Razina Ishodi učenja
1. Ishodi učenja

DT1. Samostalno odabrati prikladne alate, tehnike i metode rješavanje radnih zadataka u području digitalnih tehnologija i vrednovati njihovu učinkovitost

DT2. Primijeniti osnovna znanja matematike i digitalne tehnike u rješavanju radnih zadataka iz područja digitalnih tehnologija

DT3. Kreirati programska rješenja suvremenim programskim jezikom

DT4. Primijeniti računalne alate u poslovnom okruženju

DT5. Izraditi i prezentirati projekt u području IoT tehnologije

DT6. Koristiti suvremene alate, tehnike i razvojne okvire za izradu baza podataka i web stranica

DT7. Analizirati prijetnje i rizike u kibernetičkom prostoru i preporučiti mjere zaštite

DT8. Primijeniti digitalne tehnologije i umjetnu inteligenciju u poslovnom procesu

DT9. Povezati primjenu digitalnih tehnologija s ciljevima održivog razvoja

DT10. Primijeniti digitalne kompetencije u rješavanju radnih zadataka i korištenju metoda za samostalno e-učenje

DT11. Izvršavati samostalno i timski zadatke u skladu sa standardima koristeći informacijsko komunikacijske tehnologije, opremu i sustave

DT12. Prezentirati svoje stavove, rješenja i projekte te primijeniti odgovarajuće metode komuniciranja i stručnu terminologiju, uključujući komunikaciju na engleskom jeziku struke

Skip to content