Osiguravanje kvalitete

Održan seminar “Razvoj kurikuluma usmjerenog na kompetencije kao ishode učenja”

24.04.2014

Na Veleučilištu Velika Gorica, predavaonici TRC, održan je cjelodnevni seminar pod nazivom “Razvoj kurikuluma usmjerenog na kompetencije kao ishode učenja” koji su vodile prof.dr.sc. Vlasta Vizek -Vidović i prof.dr.sc Vlatka Domović. Cilj seminara je osposobiti nastavnike da prepoznaju i primijene temeljne koncepte i pristupe u planiranju kurikuluma usmjerenog na kompetencije na razini planiranja programa i predmeta.

4
Kurikulum se definira kao plan za akciju ili pisani dokument koji uključuje strategije za postizanje željenih, unaprijed definiranih ciljeva.

Nakon teorijskog objašnjenja, sudionici seminara su kroz radionice, na primjeru vlastitih programa predmeta koje predaju, napravili analizu potreba i def5inirali kompetencije na razini programa i ostvarivanje kompetencija kroz pojedine predmete. Ujedno su predmete povezivati u tzv. kompetencijsku matricu.

Nakon pauze, u drugom dijelu seminara nastavnici Veleučilišta su upoznati s pristupima u izradi plana nastavnog predmeta temeljenog na ishodima učenja pri čemu su izradili ili revidirali program svatko za svoj predmet na temelju Bloomove taksonomije.

Zatim su, primjenom postupka konstruktivnog poravnavanja, povezali očekivane ishode učenja, načine poučavanja i načine vrednovanja postignuća studenata.

U radu su primijene nastavne metode: predavanja, interaktivni rad u malim grupama i plenarna rasprava.

 

3S

 

Skip to content