Osiguravanje kvalitete

Politika kvalitete

KLASA: 602-03/25-16/05

URBROJ: 238/31-132-051-25-01

Velika Gorica, 12. lipnja 2025.

POLITIKA KVALITETE

Politika kvalitete Veleučilišta Velika Gorica je usmjerena na osiguravanje kvalitete trajnim poboljšavanjem kvalitete nastavnog i poslovnog procesa i odnosa u realnim uvjetima koji omogućuju kvalitetan izbor i visoke standarde studenata Veleučilišta.

Uprava Veleučilišta osigurava kvalitetu primjerenu strateškim ciljevima Veleučilišta. Politika osigurava okvire za trajno unaprjeđenje učinkovitosti sustava osiguravanja kvalitete. Politika kvalitete poznata je i razumljiva svim dionicima Veleučilišta.

Politika kvalitete provjerava se periodično putem ocjene Uprave Veleučilišta o sustavu upravljanja kvalitetom temeljem norme ISO 9001:2015, izvješća o unutarnjoj prosudbi sukladno ESG standardima te vanjskom neovisnom periodičnom prosudbom.

Politika kvalitete provodi se putem:

  • jasno definiranih ciljeva i standarda razvoja sustava kvalitete kroz strateške i planske dokumente
  • stalnog angažmana na implementaciji, evaluaciji i reviziji sustava kvalitete u organizaciji svih ustrojstvenih jedinica Veleučilišta te studenata i vanjskih dionika
  • trajnog unaprjeđivanja studijskih programa i programa cjeloživotnog obrazovanja usklađenih s potrebama na tržištu rada i temeljenih na najnovijim spoznajama i razvoju struke, tehnologije i rezultatima znanstveno istraživačkog rada
  • trajnog unaprjeđivanja nastavnog procesa, primjenom novih tehnologija, digitalnih alata i studentom u središtu nastavnog procesa
  • kontinuiranog napredovanja nastavnog i nenastavnog osoblja, poticanjem i praćenjem njihovog rada i razvoja
  • ispunjavanja zahtjeva poboljšanja i unaprjeđenja procesa nastave postavljenih od strane nastavnika, studenata i svih ostalih dionika za ostvarenje ciljeva kvalitete
  • motiviranja djelatnika, suradnika, studenata i svih dionika za odgovoran i kreativan pristup radnim obvezama radi ostvarivanja strateških ciljeva i razvoja ljudskih potencijala
  • motiviranja i uključivanja studenata u rad i razvoj Veleučilišta
  • uspostavljanja partnerskih odnosa s vanjskim ustanovama i gospodarskim subjektima o kojima ovisi djelotvornost nastavnog procesa te razvijanjem i održavanjem dobrih odnosa s državnim institucijama
  • promicanja kulture kvalitete na svim razinama Veleučilišta
  • promicanja izvrsnosti i akademske čestitosti
  • razvoja Veleučilišta kao društveno odgovorne visokoškolske ustanove koja doprinosi razvoju lokalne zajednice, regije i društva
  • promicanjem znanstveno istraživačkog rada nastavnika u suradnji sa studentima i privredom
  • prijenosom praktičnih znanja iz privrede i uključivanjem korporacija u nastavni proces
  • podržavanja razvoja svoje pozicije kao važne ustanove koja provodi i traži visoku kvalitetu u području visokog obrazovanja, izvedbi programa cjeloživotnog obrazovanja te provedbi znanstvenih i stručnih projekata
  • unaprjeđenja kvalitete u skladu s ESG standardima, međunarodnom normom ISO 9001:2015, zakonskim propisima i zahtjevima dionika
  • racionalnog korištenja resursa Veleučilišta.

Politika kvalitete_2025

Skip to content