Osiguravanje kvalitete

Odsjek za kvalitetu obavlja poslove u svezi s osiguravanjem sustava kvalitete nastavnog i poslovnog procesa koji su određeni zakonom, Priručnikom osiguravanja kvalitete, Pravilnikom o unutarnjem ustrojstvu i ustroju radnih mjesta te drugim aktima Veleučilišta.

Veleučilište Velika Gorica od svog osnutka, 2003. godine, prepoznaje važnost uspostave sustava osiguravanja kvalitete. U samom početku osnivanja to se očitovalo kroz uspostavu norme ISO 9001:2001, a kasnije norme ISO 9001:2008 i ISO 9001:2015.

Osiguravanje kvalitete na Veleučilištu Velika Gorica obuhvaća skup sustavnih, planiranih i usklađenih  aktivnosti utemeljenih na Standardima i smjernicama za osiguravanje kvalitete u Europskom prostoru visokog obrazovanja (ESG standardima). Ove aktivnosti imaju za cilj trajno praćenje i utvrđivanje dostignute razine kvalitete, kvalitete postignutih rezultata rada te utjecaj sustava osiguravanja kvalitete na unaprjeđivanje kvalitete visokog obrazovanja i svih aktivnosti na Veleučilištu.

Promicanjem kvalitete Veleučilište doseže visoke standarde u nastavnom, stručnom i istraživačkom radu. Sustav osiguravanja kvalitete primjenjuje se na sve djelatnosti i dionike Veleučilišta s posebnim naglaskom na kontinuirano poboljšavanje kvalitete nastavnog procesa, studentskog standarda i razvoja studijskih programa s trajnom svrhom promicanja visokog standarda profesionalnog i stručnog razvoja Veleučilišta u svim područjima djelovanja. Potiče se sudjelovanje svih dionika na kreativan rad i otvoren pristup stvaranju ideja koje zajedničkim radom unaprjeđuju ukupnu kvalitetu na Veleučilištu.

Komunikacija svih dionika unutar i izvan Veleučilišta važan je segment razvoja kulture kvalitete. Svjesni prijetnji iz okoline, Veleučilište kontinuirano unaprjeđuje mehanizme koji osiguravaju visoku razinu kvalitete koja nas izdvaja od prosjeka i stvara novu vrijednost na tržištu rada.

 
Skip to content